ساخت پست اینستاگرام طلا
1 سال،7 ماه پیش

ابزار ساخت پست و استوری ۷۲۴طلا

امروزه همه ی ما از اهمیت فضای مجازی و تاثیر بسزای آن در فروش و توسعه کسب و کارمان هستیم به طوری که گاه پیج هایی رو می بینیم که فروش بهتری از مغازه ها در بهترین پاساژ ها و نقاط شهر دارند اما دلیل این موفقیت چیست؟
همانطور که هر فروشنده ای خرج فروانی برای زیبایی و ظاهر سازی ویترین مغازه خود می کند، برای فعالیت آنلاین نیز این اصل پا برجاست و یک پیج خوب از یک تِم و ديزاين خوب استفاده می کند، پس همانطور که ویترین باعث می شود مشتری جذب محصولات شود و وارد مغازه شود یک پُست طراحی شده و حرفه ای نیز باعث می شود که مشتری وارد پیج شما بشود و از تمام محصولات شما دیدن کند.

ابزار ساخت پست ۷۲۴طلا

در پی بررسی بیشتر و ارزیابی نیاز صنف طلا و جواهر ما ابزار جدیدی در کنار تابلوطلا و سیستم مدیریت مشتریان خود قرار داده ایم، ابزار تولید محتوا مناسب آن دسته از همکارانی هست که دغدغه تولید محتوا دارند، وقت و نیروی کافی برای فعالیت آنلاین ندارند، به تازگی وارد فعالیت آنلاین شده اند و یا به درستی از این محیط استفاده نمی کرده اند.
در پنل ساخت پست شما می توانید تنها با یک کلیک و انتخاب کردن عکس محصول در لحظه و بدون نیاز به اینترنت قوی بیش از ۷ خروجی متفاوت بگیرید، در ادامه به برخی از ویژگی‌های این ابزار می پردازیم.

ساخت پست اینستاگرام طلا و جواهر

درج خودکار لوگو

شما با یکبار قرار دادن لوگو برند خود در سیستم هم از آن در تابلو نرخ طلا می توانید استفاده کنید و هم لوگو شما به طور اتوماتیک در داخل عکس های ساخت پست و استوری قرار می گیرد پس دیگر لازم نیست زمان خود را صرف قرار دادن لوگو نیز بکنید.

رعایت استانداردهای طراحی

شکل و شمایل قالب ها به شکلی طراحی شده است که در عین زیبایی اصل سادگی را حفظ کند و باعث توجه بیشتر مشتری به خود محصول شما شود و امکان ترکیب قالب ها را نیز برای شما بوجود می‌آورد به طوری که با کمی خلاقیت و خوش ذوقی می توانید پیج و فروشگاه خود را کاملا خاص کنید همچنین خروجی عکس ها استاندارد می باشد به طوری که به راحتی می توانید از عکس نهایی در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

طراحی پست

طراحی استوری

در کلام آغازین اشاره به این کردیم که تولید محتوا کاری بسیار سخت و زمان بر است و استوری هم از این قاعده مستثنی نیست پس ما این مشکل را نیز با ابزار استوری ساز حل کردیم که قبلا در پست تابلو اعلام نرخ به آن اشاره کرده ایم و شما از این لینک می توانید اطلاعات بیشتر در این باره را بدست آورید.