تابلو طلا و جواهر
1 سال،9 ماه پیش

تابلو اعلان نرخ ۷۲۴ طلا

مجموعه تکنو طلای تهران در سال ۱۴۰۰ با هدف پیشبرد فعالیت های سنتی بازار های مالی داخلی به سیستم های هوشمند و دقیق تمام اتوماتیک راه اندازی شد،از جمله طرح های موفق این مجموعه،سیستم اطلاع رسانی دقیق نرخ بازار های مالی یا همان بورد های اعلان نرخ طلا میباشد،دستاورد تمام هوشمند و دقیق با سرعت به روز رسانی بالا به صورت ثانیه ای،با طرح های گرافیکی متنوع مناسب محیط کار شما،که زیبایی بصری و احترام به ارزش مشتری‌ را برای مجموعه شما به ارمغان میاورد.

 

استفاده از برد اعلان نرخ تکنو طلا مختص چه کسانی است؟

اگر شما از فعالین و کسبه صنف طلا و جواهر و سکه هستید (گالری های طلا و جواهر ،صرافیهای ارز و سکه،دفتر های معاملات آبشده،بنکداران و مراکز خرید،اداری طلا و سکه و ارز) و دائما" نیاز به کنترل و مانیتورینگ دقیق و سریع نرخ طلا،سکه و ارز را دارید،شک نکنید که هم اکنون بهترین ارائه دهنده در پیش روی شماست!

پس همین الان برای دریافت اشتراک رایگان با ما تماس بگیرید و از بهترین بودن اطمینان حاصل کنید.

 

چرا از برد اعلان نرخ تکنو طلا استفاده کنم؟

مجموعه تکنو طلا همواره در تلاش بوده تا نیاز های صنف طلا را شناسایی و رفع کند،نیاز به یک بورد تخصصی و دقیق در عین زیبایی همواره از نیاز های این صنف پر نوسان بوده، هست و خواهد بود.

ما مدعی هستیم تمام تلاشمان را برای ارائه یک محصول بی نقص تمام و کمال کرده ایم و همچنان در حال توسعه و بهبود آن هستیم که در ادامه به تشریح برخی از ویژگی ها نمایشگر قیمت تکنو طلا می پردازیم.

 

حذف هزینه خرید دستگاه مخصوص:

نرم افزار تکنو طلا با استفاده از بروزترین ابزار ها ساخته شده و این امکان را فراهم نموده که در صورت دارا بودن تلویزیون هوشمند(Smart Tv) شما نیازی به پرداخت هزینه جدا نداشته باشید و فقط با خرید اشتراک بتوانید از سرویس ما استفاده نمایید همچنین برای راحتی شما عزیزان امکان مدیریت و شخصی سازی تابلو را با استفاده از گوشی، تبلت، لپ تاپ فراهم کرده ایم و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز از هر کجا تابلوی خود را مدیریت کنید.

 

قابلیت نمایش همزمان عکس و تیزر ویدیویی در کنار نرخ ها:

ما این امکان را فراهم کرده ایم که شما بتوانید به راحتی و تنها با چند کلیک عکس و تیزر محصولات خود را در کنار نمایشگر طلا قرار دهید و چلوه بصری زیبایی ایجاد کنید، همچنین با افتخار اعلام می کنیم که برند ما تنها ارائه دهنده قابلیت نمایش فیلم و تیزر محصولات می باشد، از دیگر ویژگی ها می توان به عدم محدودیت در تغییر عکس و فیلم می باشد و شما در هر لحظه می توانید با گوشی یا لپ تاپ خود محصولات را بروز کنید.

یادآور می شوم که در تابلو 724 طلا شما هیچ گونه افت کیفیت فیلم و تصاویر را تجربه نخواهید کرد و محصول شما با بالاترین کیفیت نمایش داده می شود.

نمایشگر عکس طلا

 

بیش از 10 قالب متنوع مناسب تلویزیون :

طراحی تابلو ها به عهده یکی از برترین طراحان کشوری بوده و به صورتی است ما برای هر فروشگاه با هر تم و رنگی تابلو مناسبی در اختیار داریم همچنین قالب های ما به 2 بخش تقیسم می شوند که شامل: تمام قیمت و عکس و قیمت.

در تابلو های عکس قیمت می توانید تنظیم کنید که عکس بزرگتر باشد و قیمت کمتر یا بالعکس همچنین در تمامی تابلو های عکس و قیمت ویژگی فیلم نیز فعال می باشد.

 

بیش از ۲۰ نرخ از بازار داخلی و بین المللی با قابلیت شخصی سازی:

در سرویس 724طلا بیش از 20 نرخ که شامل طلا، سکه، فلزات گران بها، ارز بانک ملی و صرافی های معتبر و ارزهای دیجیتال مطرح است می باشد و شما با استفاده از پنل اختصاصی خود می توانید مشخص کنید که کدام یک برای شما به نمایش درآید. 

 

امکان ساخت سفارشی بورد اختصاصی برند شما:

ما با دارا بودن تیم کاملی از طراحان و برنامه نویسان این امکان را برای برند های طلافروشی فراهم کرده ایم که از قالب اختصاصی برای برند خود که کاملا متناسب برای آن ها شخصی سازی شده در شعبشان استفاده کنند این ویژگی باعث می شود که آن طرح فقط مختص به آن برند شود و در هیچ کجای دیگر مشاهده نشود و همچنین شعبشان رنگ و بوی یک رنگ تر و خاص تری بگیرند.

 

قابلیت ساخت استوری منحصر به برند و اینستاگرام شما:

اما ویژگی ها ما به تابلو اعلام نرخ ختم نمی شود و با بررسی نیازهای شما عزیزان دست به طراحی آیتم اختصاصی دیگری زدیم،  با پرایس استوری شما می تونید در لحظه با استفاده از تصاویر محصولات و نام و ایدی پیج خود خروجی در قالب اینستاگرام بگیرید و یا با قرار دادن تیرز محصول ریلز های جذاب بسازید.

ساخت استوری طلا و جواهر

 

سایر ویژگی های بورد قیمت تکنو طلا

  • رابط کاربری آسان و قابل درک برای تمامی سنین

  • بهینه سازی شده برای اجرا بر روی تمامی دستگاه های متصل به اینترنت

  • ضمانت دقت نرخ های نمایش داده شده

  • ضمانت بالاترین سرعت اعلام تغیرات

  • نمایش جواب آزمایش عیار طلا 

  • امنیت،پشتیبانی،و به روز رسانی در هر روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز

بیشتر بخوانید : سیستم مدیریت مشتریان ۷۲۴ طلا

برای خرید تابلو طلا فروشی 724 طلا شما می توانید از صفحه ارتباط با ما  یا راه های زیر اقدام نمایید!

 

دفتر 55778849 - 021
همراه 09399225412
ایمیل

info@724tala.com